wtorek, 4 listopada 2014

Zaczynamy !

Witajcie !
Założyłam tego bloga żeby dzielić się z wami różnymi nowinkami na temat Transformice!
Ci którzy w to grają na pewno tak jak ja się w to wciągnęli :D
Między innymi na tym blogu będę: 
  • Dodawała nowe Fotki ze mną i innymi graczami xD
  • Będą różne zarąbiste gry , kolaże i zagadki ;3
  • Wspólne pogaduchy haha ;p
  • Będą różne fajne filmiki .. 
  • Będzie nawet Może kilka moich Filmików MOŻE !!! 
  • Będę dodawała różne ciekawostki na temat TRANSFORMICE
A co najważniejsze Wasze Komentarze ! one tu są NajZajeFajniejsze ^_^


Nie martwcie się jak macie słabą ilość serków  :) JA TEŻ MAM MAŁO !!!
Jeżeli wy zrobicie co kolwiek dla tego Bloga , To on zrobi coś dla Was :D
Jeżeli są pytania Proszę je pisać na forum lub gdzie chcecie :D:D:D 
Będzie epicko {mam nadzieję że się spodoba}
Budziak ;*


A  i jeszcze coś jakby co to na Transformice nazywam się Pelarginka ,,cienka nazwa,,
i starpaulina , nie myślcie sobie że mam dwa konta nie nie nie .... starpaulina to moja współprowadząca tego bloga hehehe 
Room tego bloga to ......... blogswag :) nie zawsze tam będę lecz wchodzić prawie codziennie o 17:30 będę wchodzić :) i mam nadzieję że wy też 
Będzie fajnięęęę ;3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz